Castle Xyntillan

Neohodnoceno
799 Kč
Skladem - Odesíláme do 1-2 dnů (4 ks)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Příručka Castle Xyntillan obsahuje dobrodružství pro postavy na 1. až 6. úrovni, odehrávající se ve třech masivních podlažích komplexního megadungeonu. Statistiky v dobrodružství jsou kompatibilní s různými OSR systémy, například Swords and Wizardry. Součástí je samostatná mapová příloha. Váháte? Přečtěte si tuto recenzi od Bryce Lynche. This however IS the only adventure you ever need. You could run a party through this for YEARS, with more than enough information present to riff on. A perfect OD&D product, with whimsy and wonder without going off in to Funhouse territory. Příručka je v angličtině, v pevné vazbě, má 132 stran. Castle Xyntillan patří k mému osobnímu The Best současné OSR scény... „Strašidelný“ hrad koncipovaný jako megadungeon. „Strašidelný“ je v uvozovkách, protože je to taková ta stylizovaná, vtipná strašidelnost – zpívající kostlivci v uniformách, oživlé sochy, mluvící obrazy, hrozivé kvílení, vycpaná monstra... Budova je ohromně rozsáhlá (300 lokací), zaplněná roztodivnými nástrahami. Zdaleka to nejsou jen souboje, je tu taky spousta neživých puzzlů, divných kouzelných předmětů, 60 nehráčských postav (!). Není to pochopitelně „realistické“, nicméně i tak má hrat nějakou vnitřní logiku, tématické okruhy, opakující se motivy a hráči můžou vypozorovat, jak funguje... U megadungeonů bývá riziko, že začnou být repetitivní, že prostě pořád to samé dokola vás nebude bavit. Xyntillan se tomu myslím zdárně vyhýbá – pozdější, hůř dostupné pasáže se tématicky proměňují, samozřejmě roste obtížnost, v jedné fázi se prostředí kolem vás úplně promění, skoro jako byste se ocitli v nějaké pohádce. Modul má v sobě taky zabudováno několik „questů“, které hráči můžou odhalit a řešit a které dávají hře strukturu, aby nebyla jen bezcílným bloumáním do kola. Další dynamiku tomu dodává vyvíjející se vztah se členy zdejšího rodu Malévolů, kteří mají mezi sebou různé křivdy a pletichy. Xyntillan je zkrátka skvělou ukázkou level designu otevřené, sandboxové hry. Můžete jít kamkoli a dělat cokoli... a ať půjdete kamkoli a uděláte tam cokoli, vznikne vám nějaká zajímavá linka. Různé lokace jsou vzájemně provázané, odkazují na jiné a ovlivňují je, různé prvky nebo „úkoly“ ponoukají k dalšímu průzkumu... Z recenze Jiřího Petrů na Rpgforum.cz

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: